Monika
Administrator
Joined: 08 Mar 2006
Posts: 232
Read: 0 topics
Warns: 0/10
|
Regulamin naszego forum.
Oto regulamin naszego forum ,jeśli go ktoś dużo razy znieprzestrzega ,może zostać zablokowany i już tu nie wejść w swoim nicku.
1. Na forum będą usuwane zboczone i erotyczne obrazki.
2. Zakaz używania pszekleństw w języku polskim jak i nie.Mowa jest też o zagwiazdkowanych wulgaryzmach.
3. Wszystkie wiadomości obrażające użytkowników będą usuwane.
4. Posty nie na temat będą usuwane lub przenoszone.
5. Użytkownik nie może mieć takiego samego avataru jak administrator i moderator.
6. Zabrania się posiadania dwóch lub więcej aktywnych kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru jak rowniez podawania falszywego lub nieaktywnego adresu e-mail.
7. Zwakczane będą wszystkie przejawy chamstwa na tym forum.
8. Wszyscy Goście naszego forum muszą przestrzegać REGULAMIN.
9. Użytkownik zanim napisze temat ,niech upewni sie czy już go nie było ,korzystając z wyszukiwarki.
10. Wzbronione jest wykorzystywanie Forum do rozsyłania spam'u lub ogólnie reklamowania produktów. Jeśli dowiemy się o taki przypadku dostęp zostaje bezdyskusyjnie odcięty ! (wyjątek stanowi reklama płatna, uzgodniona wcześniej z administracją forum)
Administrator
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator może usunąć z forum użytkownika ,bez podania powodu.
3. Administrator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
4. Administrator może usunąć posta bez podania przyczyny.
Moderator
1. Moderator gdy ma zamiar zamknąć temat powinien podać przyczyne zamknięcia.
2. Moderator może usunąć z postu użytkownika nieregulaminowe części zastępując je nr punktu regulaminu.
3. Moderator ma prawo (z własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
The post has been approved 0 times
|